Hier’s jou kans om sin te maak van breuke, deur baie prakties te dink. Werk rustig, teken, gesels met mekaar, maak sin van jou eie denke!

Here is your chance to make sense of fractions by thinking practically. Work calmly, draw, discuss, make sense of your own thinking!

1. Mary gebruik twee vyfdes van ’n koppie suiker om ’n melktert te bak. Hoeveel heel melkterte kan sy bak met sewe en ’n half koppies suiker?

Mary uses two fifths of a cup of sugar to bake a milk tart. How many whole milk tarts can she bake with seven and a half cups of sugar?

2. Daar is 35 leerlinge in die graad 6-klas. 18 leerlinge het ’n hond en 24 het ’n kat, terwyl 6 geen troeteldier het nie. Hoeveel leerlinge in die klas het ’n hond én ’n kat?

Of the 35 learners in the Grade 6 class, 18 learners have a dog and 24 have a cat, while six have no pets. How many of the learners have a dog and a cat?

3. Stephen, Lara en Cathy het elk ’n bietjie geld. Die som van Stephen en Lara se geld is R18. Die som van Lara en Cathy se geld is R21. Die som van Stephen en Cathy se geld is R23. Hoeveel geld het hulle saam?

Stephen, Lara and Cathy each have some money. The sum of Stephen’s and Lara’s money is R18. The sum of Lara’s and Cathy’s money is R21. The sum of Stephen’s and Cathy’s money is R23. How much money do they have together?

Kry nog meer lekker dinkvrae by www.amesa.org.za/Challenge/Index.htm (hoofletters maak saak!)

Find more brainy questions at www.amesa.org.za/Challenge/Index.htm (capital letters matter!)

Laat hoor van jou op Dinsdae en Donderdae tussen 11:00 en 12:00 op MfM Breintyd. Stuur ’n stemnota of ’n whatsapp na 072 926 6926. Verduidelik hoe jy gedink het en staan ’n kans om aan die einde van Oktober ’n kontantprys te wen!

Call in on Tuesdays and Thursdays between 11:00 and 12:00 on MfM Braintime. Send a voice note or a whatsapp to 072 926 6926. Explain your reasoning and stand a chance to win a cash prize at the end of October!

A project of MfM and The Department of Curriculum Studies, SU.

You need to be Logged In to leave a comment.