Proteaweg word grotendeels deur plaasvoertuie gebruik, het Jandre Bakker, woordvoerder van die departement van vervoer en openbare werke, verduidelik.
Volgens inwoners is die grondpad gereeld in ’n slegte toestand, veral oor die wintermaande, met “honderde slaggate” wat veroorsaak dat motors tot sowat “10 km per uur” moet ry.
Bakker het verduidelik die pad word teen gemiddelde tussenposes van “elke 27 dae” geskraap.
Volgens hom het die munisipaliteit ook planne om ’n gedeelte van dié pad te rehabiliteer – van die 5,47 m-merk tot aan die einde van die pad, waar dit by die geteerde Waarburgh-weg aansluit.
“Die projek is tans in [die] tender-evalueringstadium, en as alles volgens plan verloop, behoort dit in die huidige boekjaar te begin,” het Bakker gesê.
Volgens hom word die pad deur die Kaapse Wynland-distriksmunisipaliteit (KWDM) in stand gehou, terwyl die Wes-Kaapse regering die padowerheid is. Bakker het nie uitgebrei op presies wat die rehabilitasiewerk sal insluit nie.
Volgens Zikalala is Klapmuts geoormerk as ’n ontwikkelingsgebied, waar paaie en stormwaterdienste in beide kommersiële en residensiële gebiede weldra verbeter en herontwikkel sal word.
“Opgraderings van die Klapmuts-aansluiting, wat bane vanaf die R44 sal byvoeg om die huidige verkeersvloei te verlig, sal ook plaasvind,” het Zikalala gesê.
“Daar sal ook waterinfrastruktuur-opgraderings, herstelwerk en instandhouding wees, asook die opgradering van Klapmuts se waterwerke.”
Nuwe infrastruktuur rakende straatligte sal ook ingebring word sodat die munisipaliteit afhanklik van Eskom kan funksioneer.
’n Stortingsterrein is tans nog in aanbou.